Saturday, September 5, 2009

anak2 yatim datang kt uitm.

hehe..kul 5 ptg 4 september lepas, anak2 yatim dari sekolah2 sekitar segamat di jemput utk memeriahkan lg masjid as-syakirin. MPP yg bertugas utk handle program ni berasa amat gmbira dengan kedatangan ank2 yatim ni.. hehe aku dtg lewat time tu aku tgk program da start, so aku cpt2 msuk..aku tgk ade skumpulan bdk2 kcik tgh wat prsembahan..lagu yg aku igt harapan ramadhan..haha geli aku tgk bdk2 ni wat psembahan..dorg ni comel gler,sore pn nyaring je..mule2 aku tgk ok la..da lepas 5 minit ade sowg bdk ni cam da bsn je nk mnyanyi..haha die men2 kopiah la,sembang2 la,tgk2 org la..haha tp still menyanyi..
yang plg best, Pengarah pn ketawa tgk bdk2 ni..mmg klaka..
mlmnye plak mmg aku tgu2 dr ptg..sbb kt msjd ade nasi briyani..haha lpas slt maghrib je, aku ngan kwn2 aku trus sambar sedulang nasi biyani..dlm tu penuh ngan nasi,ayam n kuah2 yg len..
mmg srnk time tu sbb kte dpt mkn ramai2 n tgk gelagat ank2 yatim yg mghiburkan..
ni la time yg aku ske..best sgt2..sblh aku ad en. saiful, en. fadhil, n tn. hj..time tu, en. saiful smpai x larat nk mkn lg sbb bnyk sgt mkn..bg kuih pn die tolak tp tn. hj die still blh sumbat lg..hehe klaka sgt2..
last skali ank2 yatim ni di htr blik..sayu je..huhu
pape pn kpd yg bace blog aku ni, aku nk gtau harta2 ank yatim jgn la kte sntuh..
berdosa besa..aku tgk dowg dpt ape yg ade je utk support idup dowg..tu jela citer aku..hehe

No comments:

Post a Comment